Veel gestelde vragen (FAQ)
Afspraak maken
- Hoe kan ik een afspraak inplannen?
U kunt een afspraak inplannen door uw reparatie op te zoeken binnen onze website. Staat jouw reparatie er niet tussen? Bel ons dan gerust! - Wat zijn de voordelen van het inplannen van een afspraak?
Bij het inplannen van een afspraak weet u zeker dat u geholpen wordt. Wij kunnen dan uw tijd zo goed mogelijk inplannen. - Wanneer moet ik betalen?
U betaald bij ons altijd nadat de reparatie is uitgevoerd.
Telefoon opsturen
- Hoe stuur ik mijn telefoon op?
U kunt uw telefoon opsturen door een formulier in te vullen, klik hier. Wanneer u dat heeft gedaan kunt u uw telefoon opsturen naar: van Boetzelaerstraat 10, 2406 BC Alphen aan den Rijn. - Hoe komt mijn telefoon terug?
Na ontvangst van uw betaling, sturen wij het toestel terug in een beschermd doosje, aangetekend en verzekerd op naar het opgegeven adres. Tenzij anders aangegeven. - Hoe weet ik hoe duur de reparatie wordt?
U kunt zoeken binnen onze website wat de prijzen zijn van de reparaties. Wanneer deze er niet tussen staat kunt u altijd bellen. - Wat doen jullie als de reparatie duurder wordt?
Wanneer een reparatie duurder wordt zullen wij u contacteren.