Veel gestelde vragen (FAQ)

Afspraak maken

  • Hoe kan ik een afspraak inplannen?
    U kunt een afspraak inplannen door uw reparatie op te zoeken binnen onze website. Staat jouw reparatie er niet tussen? Bel ons dan gerust!

  • Wat zijn de voordelen van het inplannen van een afspraak?
    Bij het inplannen van een afspraak weet u zeker dat u geholpen wordt. Wij kunnen dan uw tijd zo goed mogelijk inplannen.

  • Wanneer moet ik betalen?
    U betaald bij ons altijd nadat de reparatie is uitgevoerd.

Telefoon opsturen

  • Hoe stuur ik mijn telefoon op?
    U kunt uw telefoon opsturen door een formulier in te vullen, klik hier. Wanneer u dat heeft gedaan kunt u uw telefoon opsturen naar: van Boetzelaerstraat 10, 2406 BC Alphen aan den Rijn.

  • Hoe komt mijn telefoon terug?
    Na ontvangst van uw betaling, sturen wij het toestel terug in een beschermd doosje, aangetekend en verzekerd op naar het opgegeven adres. Tenzij anders aangegeven.

  • Hoe weet ik hoe duur de reparatie wordt?
    U kunt zoeken binnen onze website wat de prijzen zijn van de reparaties. Wanneer deze er niet tussen staat kunt u altijd bellen. 

  • Wat doen jullie als de reparatie duurder wordt?
    Wanneer een reparatie duurder wordt zullen wij u contacteren.